woensdag 27 februari 2013

Sneeuwklokjes

Zondag sneeuwde het hier weer flink. Een aardig laagje bedekte weer de grond toen ik naar buiten keek, naar mijn sneeuwklokjes. Die mochten met recht -Sneeuw-Klokjes genoemd worden. Ik ben naar buiten gegaan, verkouden was ik toch al, aangestoken door Lief. En ben op 1 knie op de grond gaan liggen en heb ze goed en zo kwaad als het ging gefotografeerd. Ze staan op een plek waar de zon niet veel komt, dus ze zijn nog niet open. Misschien hun geluk, nu het maar blijft sneeuwen?









 © KH

3 opmerkingen:

Bas. zei

sneeuwklokjes in de sneeuw die kans krijg je niet allemaal om dat te fotograferen.

Helma zei

Heel mooi dat je de sneeuwklokjes in de sneeuw kon vastleggen, Is mij helaas niet gelukt.

Kati zei

Bas en Helma, ik moest ervoor in de sneeuw gaan liggen zowat maar het is dan gelukkig gelukt! :D