zondag 21 april 2013

Kinderboerderij

Vanmorgen in alle vroegte zijn we gewapend met onze camera naar de kinderboerderij gewandeld. Die was uiteraard nog dicht maar omdat ze het hele najaar bezig geweest zijn het park plus kinderboerderij te veranderen cq. verbouwen, en het vanmorgen een stralende lente-ochtend was, bedachten wij dat we maar eens die kant op moesten lopen.
Volgende keer gaan we zonder hond en tijdens de openingstijden van de kinderboerderij. Wat is die veranderd! Nu ben ik er voor het laatst geweest denk ik toen mijn kinderen nog op de basisschool zaten, dus lang geleden! Met pubers ga je geen geitjes aaien. ;-) Maar aangezien ik stapelgek op varkens ben, snap ik mezelf niet hoe ik het zolang uitgesteld kan hebben! Vanmorgen geen varken gezien, die zal nog wel op stal gestaan hebben, maar wel andere beesten.

De buitenkant is veelbelovend en de dieren die er stonden, stonden nu nog op kale grond, het gras moet ook nog ingezaaid worden denk ik. Maar als het klaar is, en alles groeit en bloeit, dan is het moet het er schitterend gaan uitzien.



Trots laat hij de nieuwe kinderboerderij zien


Meneer Pauw geeft de rondleiding


Prachtig beest


Duikvlucht


Schaapjes


Ezel


Wat zit er op mijn rug?


Paardje rijden

© KH

1 opmerking:

Bas. zei

Naar de kinderboerderij is altijd feest vooral als je ook nog zulk mooi weer als vandaag hebt dan is het dubbel genieten.