dinsdag 15 januari 2013

Let it snow

Net nu het sneeuwt heb ik geen werkende camera! Je zult het altijd zien. Ik moet het doen met foto's die ik nog had van voorgaande jaren of maanden, of met mijn camera op mijn HTC. Ook op zich een vrij goeie camera voor een gsm/smartphone maar toch.. het blijft behelpen. Repareren van mijn camera, het gaat m niet worden vrees ik. Navraag leverde op dat een nieuwe waarschijnlijk goedkoper is. Tot die tijd, zal ik het moeten doen met wat ik nog heb.
Gelukkig hebben we de foto's nog...

Niets heeft het eeuwige leven, ook deze Boeddha had dat niet, zo bleek na een strenge vorstperiode. Hij viel helaas helemaal uit elkaar.



Nu staat er deze Ganesha voor in de plaats. Hopelijk houdt hij wel meer van de kou.



Mijn Jessie in ieder geval wel! Zij is verzót op sneeuw! Toen ze bij mij kwam als pup lag er ook sneeuw dus iedere keer als er sneeuw ligt, geniet ze.





© KH

2 opmerkingen:

Bas. zei

die heeft het echt naar zijn zin ,die krijg je niet mee naar binnen.

Kati zei

Nee, Bas, niet echt! :)