zaterdag 13 maart 2021

Weer lente.

Een heel jaar (en een beetje) is voorbijgegaan en ik heb mijn neus niet meer laten zien op dit blog. Eigenlijk op mijn andere blogs ook niet, of nauwelijks. Veel mensen vervelen zich in deze lockdown en Coronatijd maar ik niet; ik werk gewoon door en veel ook. In de ouderenzorg gaat het gewoon door en als er collega's ziek zijn moet er meer gewerkt worden. Gelukkig ben ik tot nog toe de dans ontsprongen en wil ik dat zo houden ook, over twee weken krijg ik mijn eerste vaccinatie. 
Het is eigenlijk wel saai, want geen uitjes met moeder en zus waarbij je wat vaker foto's maakt, of met man en kinderen naar een museum. Ik ben in mijn vrije tijd gewoon een huismus. Maar het is wel lekker op zich, lekker thuis relaxen na een hele week werken. 

Het is weer (bijna) lente en de narcissen en hyacinten staan weer te bloeien in de tuin. De sneeuwklokjes zijn uitgebloeid en de krokussen ook al. De tulpen komen eraan, maar op het moment van schrijven is het nogal stormachtig en fris dus die moeten nog even wachten. 







© KH


1 opmerking:

Patsfotos. zei

Hoi Kati.

Leuk je weer te zien op het blog.
Mooie lentebode.

Groettie van Patricia.