zaterdag 21 september 2019

Den Haag en Scheveningen

Afgelopen zondag was ik jarig en omdat ik het meestal niet vier (je haalt van alles in huis en blijft met de helft zitten meestal 😁) ga ik de laatste jaren een dagje weg met mijn man en (volwassen) kinderen. Mijn zus is drie dagen na mij jarig en wij vieren onze gezamenlijke verjaardagen altijd al samen met een dagje weg en ook nog een dagje samen met onze moeder en tante die ook in september jarig is. Zo eens een dagje weg is veel gezelliger vinden wij. Je ziet nog eens wat, je bent gezellig de hele dag bij elkaar, je hebt een gezellige lunch etc.

Zo togen wij als gezin afgelopen zondag naar Den Haag alwaar wij eerst naar het Vrijmetselaarij museum gingen en daarna met de tram naar Scheveningen. Vanaf Station Hollands Spoor zijn we gelopen dus kwamen we door een deel van Den Haag waar ik nog niet eerder geweest was; China Town. Leuk!

China Town

 Mooie haard in het Vrijmetselaarij museum Den Haag

 Haard met tegeltjes en houtsnijwerk

Mooi glas in lood raam boven de voordeur

 De Pier in Scheveningen

 Tegenwoordig kun je er bungy jumpen en abseilen

 Met de drukte viel het ook alles mee

 zeilscheepje in de verte

 mooie lichtval op het water door de laagstaande zon

Er waren toch mensen die zich nog in het water waagden

© KH

1 opmerking:

Patsfotos. zei

Hoi Kati.

Wat heerlijk dat je daar heen bent geweest,
lekker even de zeelucht.
Mooi museum waar je ook mooie foto's van hebt gemaakt.

Groettie van Patricia.