dinsdag 16 oktober 2012

Mos

Het is even geleden. Ik had zoveel foto's gemaakt, in het bos, hier in de omgeving, én in de tuin, dat ik ze vanavond pas op mijn pc kon zetten, 162 stuks maar liefst. Natuurlijk vallen er altijd een aantal af: té onscherp, te snel genomen, te gehaast, je kent het wel. Het leuke is het bekijken op de pc van de foto's. De mooie althans. Ik ben niet alleen dol op de herfst, de mooie herfstkleuren, paddestoelen, maar ook mosjes. Ik heb ze graag in mijn tuin (all of the above) en die mosjes heb ik én in mijn tuin staan én in het bos gefotografeerd. Niet allemaal gelukt, maar toch een aantal wel:

Deze zijn uit de tuin:


Weidekringzwam met mos onder mijn berk


mosjes

Weidekringzwam in het gras

Deze stonden in het bos:

Mosjes


Ik vind het zo mooi die verschillende mosjes


Net een tapijt


Diverse soorten met spinrag

© KH

2 opmerkingen:

Bas. zei

wat een hele mooie kopfoto heb je geweldig,en ja herfst en mosjes je kan je nu helemaal laten gaan een heerlijke tijd.

Kati zei

Dank je Bas. Ik blijf in deze tijd maar bezig met foto's maken! Het houdt maar niet op! :D