donderdag 5 juli 2012

Thursday Challenge: Beverages

De thursday Challenge. Het is weer even geleden dat ik daar aan gedacht heb. Maar vandaag kwam ik weer langs deze site en vond ik zowaar nog een foto in mijn archief die op de opdracht aan sloot:

"BEVERAGES" (Tea, Coffee, Wine, Beer, Water,...)

Deze foto is genomen in 's Hertogenbosch toen ik met mijn vriendin die in Zuid-Frankrijk woont en op bezoek was in Nederland een dagje daar op bezoek was. Een lekkere kop latte Macchiato met (uiteraard) een Bossche Bol. Dat hoort erbij als je in 's Hertogenbosch bent. 


© KH

8 opmerkingen:

♫ Mel☺dy ♫ zei

Nou inderdaad.....ziet er zeer smakelijk uit.... krijg er wel zin in zo, al is Den Bosch toch echt iets te ver weg van hier ;-)

Kati zei

Gelukkig woon ik er maar 15 km vandaan, Melody. :)

Hanny zei

Het drankje is heerlijk. Maar voor zo'n Bossche bol doe ik een .... ;-)

Anoniem zei

O, lekker een bakkie leut met een Bossche bol ..... jammer dat zo'n bol zo slecht voor de lijn is :-)

Frans54 zei

Die Bossche bollen zijn niet te versmaden. Op weg naar vrienden in Oosterhout stap ik nog wel eens in Den Bosch even uit de trein om in de straat tegenover het station even een paar bollen op te halen voor bij de koffie.

Kati zei

Frans Oosterhout, daar kom ik ook vaak, woont mijn familie. Geen station, nogal lastig he! :)

Minoesjka, ik kan bij jou helaas niet reageren. Och af en toe 1tje mag toch wel! :)

Hanny heerlijk he!

An* zei

Leuk dat je weer meedoet, en dan nog met een mooie foto!

Kati zei

Dank je wel An. :)