zondag 26 september 2021

De vakantie zit er weer op.

 Onze vakantie zit er weer op. Morgen mag ik weer beginnen (moeten klinkt zo... dus mag) maar over vijf weken heb ik lekker weer een weekje vrij omdat dan die vreselijke klok weer verzet gaat worden. Lieten ze hem maar staan op de normale tijd (wintertijd dus). 

We hebben niet veel gedaan in de vakantie; binnendeuren geschilderd, wat hard nodig was. Lekker gewandeld en gefietst in de buurt en een dagje naar schoonmoeder en aansluitend Utrecht geweest. Daar was in het Catherijne Convent een tentoonstelling van Maria Magdalena en dat leek ons wel leuk. Maar helaas was de terugreis minder leuk. Wij stonden 4 uur (!) lang rond te hangen (zitplaatsen waren er niet meer) omdat er een landelijke technische storing was bij ProRail. Nou ja, KPN eigenlijk maar dat zegt men dan niet. Dus we waren blij toen we eindelijk om 22.00 uur thuis waren. 

Omdat ik in mijn vakantie ook jarig geweest ben, had ik van mijn zonen een boekenbon gekregen en daar heb ik onderstaande boeken van gekocht. Het Engelstalige boek 'Dark Matter' heb ik in 1 ruk uitgelezen! Op naar de volgende boeken! Maar zoals ik als zei; Morgen weer aan de slag. 

© KH


Maria Magdalena-Alfred Stevens

Na de wandeling op een terrasje aan de koffie met dit uitzicht is geen straf! 

Wandeling in het bos en nog nét de hei in het mooi paars kunnen zien. (Maashorst)

1 opmerking:

Patsfotos. zei

Hoi Kati.

Ik vind de hei erg mooi.
Fijn dat je hebt genoten in de vakantie.

Groettie van Patricia.