vrijdag 10 augustus 2018

Jessie

Mijn hart huilt, mijn hele lijf huilt. Mijn lieve hond Jessie is er niet meer. Afgelopen dinsdag hebben wij afscheid van haar moeten nemen. Bijna 17 is ze geworden en dat is een hele leeftijd. De dienstdoende dierenarts zei dat ze al 7 jaar over haar tijd heen was. Dat zegt natuurlijk ook wat over hoe fijn ze het vond bij ons. En hoe fijn wij het vonden met haar. Maar ze was op, haar lijf was op. Haar koppie wilde nog wel maar ze kon niet meer. Wij zullen zonder haar verder moeten en dat is zo vreselijk moeilijk. Thuis komen in een leeg huis is nog het ergste, of 's morgens beneden komen zonder haar te zien. Ik weet dat het moet slijten maar ik mis haar zo verschrikkelijk!

Dag lief Jesje... Ik mis je zo ontzettend. 💕💔



2 opmerkingen:

Patsfotos. zei

Hoi Kati.

Dat is een groot gemis.
Het geeft zoveel warmte zo'n kameraad te hebben.

Groettie van Patricia.

Kati zei

Dank je wel Patricia