donderdag 12 oktober 2017

Throwback Thursday; papa

Vandaag is het alweer 14 jaar geleden dat mijn vader overleed. Het lijkt niks maar het is zoveel en ook weer niet. Het klinkt vaag ik weet het maar mensen die het hebben mee gemaakt weten wat ik bedoel.
Ik was aan het zoeken door mijn jeugdfoto's en hij staat gewoon ook nog eens bijna nergens op. Natuurlijk vooral omdat hij de foto's maakte, maar ook omdat hij niet ervan hield om op foto's te staan om een of andere reden. Ik ken het want ik wil dat ook niet zo graag. Precies daarom doe ik het juist wel, omdat mijn kids misschien foto's willen als ik er niet meer ben (niet voor mezelf).

Deze foto heb ik gemaakt met zo'n wegwerpcamera eind jaren 70 op vakantie in Pommern vlakbij Cochem in Duitsland. Mijn vader trok altijd veel bekijks als hij onze Amerikaanse Cockerspaniƫl Snoopy aan het kammen was.


© KH

1 opmerking:

Patsfotos. zei

Hoi Kati.

Ik begrijp je, iemand is er niet meer, maar toch altijd weer wel aanwezig in je.

Groettie van Patricia.