donderdag 19 maart 2015

Thursday Challenge; Peaceful

Time for another Thursday Challenge and this week's challenge is;
"PEACEFUL" (Calming, peaceful nature, park, or urban scenes,...)


I don't know why but this place is magical. It is by far the most peaceful place I've seen in the world even though it's an ancient burial place. It's quiet, still, peaceful. You really can come to peace there. I've been here around 4 times now and this place does that to me every time!

Read more about this place here: Clava Cairns 

 Clava Cairns Scotland

© KH

9 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtig.... ik wens je van harte nog vele bezoekjes daar toe!

Albert y Mara zei

Je moet van Schotland houden om daar op vakantie te willen (*)gaan. Prachtige foto's, want we hebben de link bekeken.
(*) Dat zeg jij misschien over Spanje

Patsfotos. zei

Hoi Kati.

Mooie foto en hele mooie plaats waar je het hebt genomen.

Groettie van Patricia.

Gattina zei

Oh yes, it looks absolutely very peaceful !

Digitaalfoto-album zei

Heel mooi!

Anoniem zei

Prachtig!! Die rust .......... mijn broer is ook gek van Schotland en ik weet zeker dat hij hier ook wel eens geweest is. Hij zou er zelfs het liefst gaan wonen, als hij geen kinderen had die hier blijven.

Marian zei

Ziet er inderdaad erg vredig uit...mooi...hoop er ook ooit nog eens te komen

Kati zei

Melody, over een maandje mag ik na jaren weer :)

Albert en Mara daar heb je helemaal gelijk in! Ben totaal geen 'Spanje-ganger' 1x geweest en was niks voor mij! :)

Dank je Patricia :)

Gattina, It sure is.

thanks Sandra

Minoesjka, Oh ik begrijp je broer helemaal! Ik zou ook vandaag nog gaan als t kon!

Marian, Zeker doen hoor, het is zo mooi!

Anoniem zei

Wat een prachtige plek...