donderdag 23 mei 2013

Thursday Challenge: Weather

De Thursday Challenge van deze week had niet beter gekozen kunnen worden:
"WEATHER" (Rain, Snow, Lightning, Wind, Clouds,...)

Voor de maand mei is het te nat, te koud en niet echt Lente. Mensen klagen wat af. Nu is klagen om het weer iets wat 'de Nederlander' in het algemeen goed kan. Het is niet goed of het deugt niet.

Dus om in de stijl te blijven, foto's van mooie wolkenformaties voor deze donderdag uitdaging:

 
Laaghangende bewolking in Glencoe, Schotland


Aparte wolken boven de tuin



Hier onweerde het, maar bliksem fotograferen is me tot nog toe niet gelukt


Onweer


Onweerswolken


Rolwolken bij de Loire in Frankrijk na een zomerse dag.

© KH

8 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige foto's !

Luchten zijn altijd weer anders, intrigerend!

Bas. zei

heerlijke foto,s van deze prachtige luchten en ja onweer en bliksemschichten dat is mij ook nog steeds niet gelukt.

Anoniem zei

Prachtige foto's zeg!! En trouwens, mij lukt het ook niet hoor om bliksem te fotograferen ;-)

Anoniem zei

Wolkenluchten, altijd intrigerend!
Een prachtige serie!

Kati zei

Bedankt allemaal, ik hou van wolkenluchten, en eigenlijk vooral donkere, gek genoeg. :)

Neeraj | www.bharari.net zei

When will it be sunny again?! :)

-Neeraj
My entry: http://www.bharari.net/o-canada-the-great-white-north/

Hanny zei

Mij hoor je niet klagen. Fantastisch toch hoe mooi wolkenpartijen kunnen zijn.
OK, het is wat koud momenteel, maar daar kun je je op kleden. De warmte komt heus wel en waarschijnlijk vindt iedereen het dan weer te warm.

Helma zei

Ik hou erg van wolken en luchten en je laat hier dan ook een hele fraaie serie zien Kati :-)