zaterdag 16 maart 2013

High Tea

Vorige week zaterdag waren mijn moeder, tante, zus en ik gezellig een dagje naar Den Bosch alvast voor de verjaardag van mijn moeder, die volgende week 69 wordt. Het regende pijpenstelen dus ik wilde mijn goeie nieuwe camera daar niet aan blootstellen (ik heb nog geen regenhoesje daarvoor). Ik nam de kleine handzame Kodak van Oudste zoon maar mee. Mindere kwaliteit maar beter dan niks natuurlijk. Mijn zus maakte met haar Iphone nog betere foto's! Had ik natuurlijk ook kunnen doen met mijn HTC, maar dat interne geheugen van die gsm is zo vreselijk klein!
Maar goed, het was een vreselijk gezellige dag! Veel gelachen, genoten en gegeten! :-)

En gelukkig hebben we de foto's nog: de kwaliteit is niet alles, maar zus en ik gaan nog wel een keer terug hebben we al gezegd. ;-)

Niet naar Den Bosch zonder Bossche bol te nuttigen!




 

Mijn zus had er mooie driehoekjes uit gesneden:



De St Jan Kathedraal



Op de St Jan staat een beeld, een Engel, met een gsm in haar hand, onderaan staat een bord: Bellen met de Engel en en 0900 nummer. à € 0,80 per minuut. Mijn tante ging dat proberen. Kon wel oplopen tot € 8,00! Ze heeft snel opgehangen!



Detail glas in lood raam






De High Tea, eerst de zoete lekkernijen, daarna de hartige... zalig!



© KH

2 opmerkingen:

Bas. zei

Dat ziet er goed uit,alleen bij het zien krijg ik spontaan trek.

Unknown zei

Was gezellig!
En die Bossche bol was heerlijk!
Net als die high tea, gewoon genieten! Doen we nog eens over als het zonnetje schijnt, lekker buiten op het terras. x